Dodawanie komentarzy nie gryzie ;)

2 października 2009

Fragmenty z dzisiaj...

Chorujemy, w związku z czym gnijemy w domu.
Dzieci bawią się całkiem nieźle (jako,że dziś są już w niezłym stanie i maja siły dużo).
I np. dowiedziałam się co się robi jak ukąsi człowieka wąż morski. A Wy wiecie? Otóż:
"Trzeba posmarować takim kremem, który robi,że nie boli. A potem trzeba zawiązać bandażem".
Tak przynajmniej twierdzi Patryk. Z całym przekonaniem mówi,że to pomaga.

Wyobraźnia zdecydowanie ułatwia dzieciom przeżycie kolejnego dnia w domu. Dziś np. płynęli na Atlantydę piętrowym łóżkiem. Pojazd ten wyposażony był w autopilota (niewidzialnego), telefon (przez który zdawali mi relację z wyprawy) i pewnie jeszcze coś, za to nie posiadał toalety.
A jako obrońca występował duży miś (był silniejszy od węża morskiego).

Udało nam się podsłuchać taki dialog:
Patryk: "Oddawaj but albo oddawaj krew!, co wolisz"
Amelka "Oddawać krew"

Nie obyło się także bez pewnych tragedii: np. przybiegła do mnie Amelka ze strasznym płaczem "Ja się chciałam ożenić z Patrykiem, ale jak on jest niegrzeczny to się nie ożenię"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jak miło że chcesz skomentować ten wpis :)