Dodawanie komentarzy nie gryzie ;)

15 września 2010

Różności ;)

Amelka: "A ja widziałam kiedyś pana Boga i Jezusa."
Ja: "Tak? A gdzie?"
A (pokazując do góry): "O tam."
J: "O? I co robili?"
A: "Grali w berka"

A: "A chmury to dusze"
J: "Ciekawy pomysł. A czemu czasem jest ich dużo, a czasem mało?"
A: "Bo czasem się chowają jedne za drugimi"

             *****

Eccowalkathon, kawałek trasy wiodący przez Muzeum Wojska Polskiego, oglądamy czołgi.
Patryk: "A to co? Przeczytaj"
Ja: "Czołg lekki pływający"
Amelka: "Lekki? Można go podnieść?"

              *****

Rozmawiamy o różnych zawodach.
Ja: "A kto pracuje w nocy?"
Amelka (po namyśle): "Złodzieje"
Potem padło m.in. "Policja, straż pożarna i miejska, lekarz... nietoperz, sowa"

Ja: "A np. nauczyciel pracuje w nocy?"
Dzieci: "Nie!"
Amelka: "A uczniowie też nie pracują w nocy. Wiecie dlaczego?"
Ja: "Dlaczego?"
Amelka: "Bo dzieci w nocy muszą spać"

1 komentarz:

  1. Chciałabym się z Panią skontaktować prywatnie, czy mogę liczyć na Pani odzew na email:
    marta.k.rybak[at]gmail.com
    Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń

Jak miło że chcesz skomentować ten wpis :)