Dodawanie komentarzy nie gryzie ;)

19 maja 2011

trudny, polski język ;)

Amelka: "A ja kiedyś miałam piasek w buzi"
Mama: "I co? Dobry był?"
Amelka: "Nie połknęłam. Wyplułam."
Mama: "Bo kiedyś jadłaś piasek nagminnie"
Patryk (z dużym zdumieniem): "Na czym Amelka jadła piasek??"

     *****

Tata zwrócił się do Kostka "Kotku"
Amelka: "To nie kotek, gdzie miauczenie?"
Tata: "Gdzie miał co??"

     *****

Amelka nieco mamrotliwym głosem: "Ja chcę do Danusi iść"
Mama: "Amelko, mów wyraźnie, bo nie można nic zrozumieć"
Patryk: "Amelka chce dostać list"

     *****

Głos Amelki z pokoju dzieci: "Kurde...."
Mama (z pokoju rodziców): "Co Ty mówisz Amelko!?"
Amelka: "Powiedziałam: ojejku"

2 komentarze:

  1. Patryk- Amelka nie na gminie jadla piasek, a w gimnie :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Śmiałam się głośno i obudziłam męża.

    OdpowiedzUsuń

Jak miło że chcesz skomentować ten wpis :)