Dodawanie komentarzy nie gryzie ;)

12 kwietnia 2010

Urodzinowo, poimprezowo :)

Dzisiaj Amelka i Patryk kończą pięć lat :)
Nie mam pojęcia kiedy to zleciało..., a z drugiej strony mam wrażenie,że noworodkami byli dawno, dawno temu ;)
 W sobotę z tej okazji mieliśmy w sobotę dwie imprezy. Nie dlatego dwie,że dzieci dwójka :P tylko dlatego,ze osobno dziecięcy koledzy i koleżanki,a osobno rodzina.
 Dzieci zaproszone dopisały- w sumie było jedenaścioro (łącznie z solenizantami)- na zdjęciu większość ekipy ;). Jakby kto pytał- zdecydowana większość była u nas bez rodziców ;)    Bawili się świetnie i nawet dużego bałaganu nie zrobili ;)  Nieliczni dorośli też miło czas spędzili :D
Ledwo "młodzież" udała się do domów, ledwo solenizanci odsapnęli zaczęli przybywać rodzinni goście :)
  Mimo,że dzieci uprzedzone zostały o tym,że to nie koniec imprezy reakcja Amelki na kolejny dzwonek domofonu była następująca: "O nie... znowu goście?" -tu chwila namysłu- "Ale przyniosą jeszcze prezenty!" i poleciała radośnie do drzwi :P 
Goście na "doroślejszej" imprezie bawili się nie gorzej niż wcześniej dzieci (taka mam przynajmniej nadzieję), a bałagan zrobili zdecydowanie większy :P


Przybyłym gościom bardzo dziękujemy. Zarówno tym, którzy byli podczas imprezy jak i przybyłym w innych godzinach/innego dnia.
Dzięki także za pomoc w opanowaniu mieszkania po imprezach (Ci co trzeba wiedza,że im się należy :P )

2 komentarze:

  1. Dziękujemy za zaproszenie i super zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja wczoraj na gg składałam dzieciakom serdeczne życzenia, mam nadzieje, ze dotarły.

    Monika

    OdpowiedzUsuń

Jak miło że chcesz skomentować ten wpis :)