Dodawanie komentarzy nie gryzie ;)

17 grudnia 2010

Znowu do znawców bajek ;)

Tym razem zagadka dotyczy bajki raczej do czytania/słuchania, a nie oglądanej (my przynajmniej nie znamy dobrej ekranizacji).
Jakiej bajki dzieci słuchały? Efekty słuchania poniżej.
  Obrazek Patryka (wyższa szkoła jazdy to podanie co jest na obrazku:P)
Oraz wypowiedzi sprowokowane bajką:
Patryk: "Amelka, a wiesz,że jak się nikogo nie kocha to się kocha zachody słońca?"

Amelka: "Patryk, jaka jest najmniejsza planeta na świecie?"

Patryk: "A wiesz,że jakby wyrosły tam trzy baobaby to by rozsadziło planetę?"

7 komentarzy:

  1. A na obrazku róża i trzy wulkany, czyli to, co było na planecie Małego Księcia

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja miałam tylko obrazek, bez podpowiedzi, i nie zgadłam :)

    Ostatnio przekonywałam Tomka, że kosmita, którego zrobiła Królowa, pochodzi z asteroidy B612. U Was by nie przeszło :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Brawo dla Królowej :)
    Szybka jesteś i dobrze zgadujesz ;)
    Widać pewną umiejętność rozpoznawania dziecięcych tworów :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj ; * Bardzo ładny blog. Zapraszam na mój ; ) www.about--life.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja sie poddaje, nie wiem jaka to bajka.
    ALe obrazek jest sliczny.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. no dziś to łatwe :) a ja chcę wiedzieć jak wygląda maszyna do robienia jeży :D

    OdpowiedzUsuń

Jak miło że chcesz skomentować ten wpis :)