Dodawanie komentarzy nie gryzie ;)

30 grudnia 2008

Dzieci się bawią ;)

Znaleźli zabawę łączącą Patryka zapędy kapitańskie i Amelki księżniczki:
Amelka jest śpiącą królewną i śpi na podłodze,a Patryk ma przyjaciela- pojazd, który "umie latać w górę, ma paski i skrzydła" (i nie jest pegazem) i miecz ma oczywiście.
Przylatuje do Amelki, daje jej mocnego buziaka,żeby wyrosły jej skrzydła zabiera ja w górę pojazdem swoim.
"Tam gdzie jest moja matka i tam strzelają i musimy ich zabić".
Właśnie dostałam ochrzan on Patryka, bo zapatrzyłam się na nich: "Hej! Nie rozglądaj się! My już jesteśmy na dworze".

Ciąg dalszy zabawy:
P: "Już wszystkich zabiłem"
A: "Wszystkich? A czy nie zabiłeś naszego tatusia?"
P: "Nie. Tylko tych, którzy strzelali"

A teraz tańczą i śpiewają ;)

A przyjaciel umie lecieć na planetę "esfonk" ;)

1 komentarz:

Jak miło że chcesz skomentować ten wpis :)