Dodawanie komentarzy nie gryzie ;)

7 listopada 2008

Dzieci dorastaja coraz szybciej...

Wydawało mi się,ze nie bardzo duże mam jeszcze dzieci. I,że do etapu zaczepiania koleżanek Patryk jeszcze nie dorósł...
Wydawało mi się...
Wczoraj usłyszałam od pani z przedszkola,że Patryk wkłada koleżankom język do buzi... (porażka)
I,żeby z nim porozmawiać. Uzasadnienie Patryka na pytanie czemu tak robi brzmiało: "Bo dziewczyny są brzydkie, głupie i mnie biją"...
I jak tu się nie załamać?
Obiecał,że już nie będzie. Zobaczymy. Mam nadzieję,że chociaż przez kilka lat dotrzyma słowa.

6 komentarzy:

  1. Nie no, wszystko prawidłowo. Etap "dziewczyny są głupie" (i nie mają wacka) nadszedł o czasie, teraz będzie im dokuczał przez parę lat, a potem... Hm, o tym lepiej nie myśleć. ;P A że taką oryginalną metodę wybrał - widać na to się najbardziej krzywiły :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahaha dobre - mam nadzieję, że jak podrośnie, to zmieni wytłumaczenie :D Teraz jest to w miarę logiczne, chociaż oryginalne bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. aaaa, boskie :D
    umarłam :D :D
    typowy facet z niego ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Po prostu mowę mi odebrało!.....Ja chyba mało wiem o trzylatkach,bo czegoś takiego w tym wieku,to się nie spodziewałam.... ;P
    A Amelka będąc siostrą swojego brata co zacznie robic?! Strach się bac!...

    OdpowiedzUsuń
  5. Amelka będąc córeczką swojej mamusi będzie grzeczna, subtelna i spokojna ;p

    OdpowiedzUsuń

Jak miło że chcesz skomentować ten wpis :)