Dodawanie komentarzy nie gryzie ;)

20 listopada 2008

Patryk normalnieje (?)

Patryk wczoraj taki grzeczny był,że aż pochwałę od pani Bogusi w przedszkolu dostał :)
Przyszłam do przedszkola i pani mówi,ze był taki grzeczny,ze aż się zdziwiła i przy mnie powiedziała mu,ze jak jest taki to będzie mówić do niego "Patryś" ;)

A dziś rano, przytulaśny, całuśny..... I opowiadał tatusiowi sny: "czasem śni mi się,ze mam skrzydła... I lecę wtedy do lasu. I psuję drzewa, bo są takie dziwne ze złymi gałęziami. I łamię gałęzie.. a czasami psuję całe drzewa"

Mam nadzieje,że grzecznieje trochę i etap upiornego dziecka mu mija.

4 komentarze:

  1. Mój Boże!! Rozwalił mnie absolutnie tym opowiadaniem snu. Słodki! Aż się ciocia Luca wzruszyła...

    OdpowiedzUsuń
  2. ależ on już od dawna nie jest taki upiorny imo

    OdpowiedzUsuń
  3. Ty go Ania dawno nie widziałaś.....
    On znormalniał, potem oszalał znowu, a teraz znowu normalnieje :P

    OdpowiedzUsuń
  4. niom..może mu mija faktycznie......:)

    OdpowiedzUsuń

Jak miło że chcesz skomentować ten wpis :)