Dodawanie komentarzy nie gryzie ;)

3 listopada 2008

Dziecięce uzasadnienia ;)

Rozmawiam z dziećmi na tematy różne. M.in. mówię im,że jak będą mieli urodziny to będą mogli zaprosić kolegów/koleżanki z przedszkola. Amelka po zastanowieniu nad ta kwestią stwierdziła,że zaprosi Alę, a po chwili namysłu dodała: "bo stałam z nią kiedyś w parze".

Uzasadnienie drugie: Mówię Patrykowi,ze go kocham. Na co synek odpowiada,że on mnie też po czym dodaje: "Bo czasami dajesz mi coś dobrego do jedzenia".

I jak tu się nie śmiać z takich tekstów? ;)

3 komentarze:

  1. Najwyraźniej dzieci wyznają zasadę wzajemności. To chyba dobrze...?

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja bym na nich przetestowała to samo. Powiedziałabym im, że ich lubię, bo czasem śpią i dają odpocząć ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja im mówię,że kocham ich zawsze,ale mam czasem dość jak rozrabiają...

    OdpowiedzUsuń

Jak miło że chcesz skomentować ten wpis :)