Dodawanie komentarzy nie gryzie ;)

22 listopada 2008

Ostatnie rozmówki i cytaty ;)

Patryk ma coraz ciekawsze pomysły, teksty i komentarze. Np.:
Tomek miał chora nogę i był na zwolnieniu.
Patryk dnia któregoś wracając z przedszkola odbyliśmy taką rozmowę:
Patryk: "Trzeba tacie narysować krzyżyk"
ja: "Jaki krzyżyk??"
P: "Taki,że nie może wychodzić z domu. Jak na znaku drogowym"
J: "Aha. Taki jak zakaz wjazdu?"
P: "Tak,żeby wiedział,ze nie może iść do pracy.
A jak wyzdrowieje mu noga to mu narysujemy,ze może iść"

A poza tym ciekawe wypowiedzi miał dziś podczas wyprawy do sklepu.
Jedziemy samochodem, dzieci z tyłu gadają i nagle Patryk mówi: "Ja się nie znam na wirusach komputerowych, bo nie jestem człowiekiem"
A w sklepie np.pytam go czy chce coś konkretnego do jedzenia kupić. Pytam raz, drugi, Patryk mnie olewa po czym znienacka woła dość głośno: "Joł!" po czym sugeruje Tomkowi prowadzącemu go w wózku (zakupowym),że może kupilibyśmy coś do jedzenia ;)
Potem rozdzieliliśmy się na moment. Tomek z Patrykiem w jedna, ja z Amelką w drugą... i po jakimś czasie oglądam się, widzę Tomka z Patrykiem i moment później słyszę na poł sklepu okrzyk: "Mama, siku mi się chce!". Bezpośrednia dziecina ;p

A od Amelki z kolei słyszałam ostatnio uzasadnienie tego,że nie możemy wyjść przez okno. Droczyłam się z nią przed wyjściem gdzieś i mówię,że może przez okno wyjdziemy, a ona na to,że nie możemy. Więc pytam czemu, a dzieciątko mi na to: "Bo jesteś za duża i się nie zmieścisz" ;)

Ponadto rozmawiałam z nią ostatnio o lubieniu kogoś/czegoś (albo nie lubieniu).
I pytam między innymi kogo z przedszkola lubi. Odpowiedź brzmiała: "Alę. Tą,która tak płacze 'ja chcę do mamy', a jak nie płacze to stoję z nią w parze"
J: "A jak płacze to co robisz?"
A: "wybieram kogoś innego. Np.stoję z Patysiem"
A myślałam,ze może pociesza koleżankę...
Ale jak jej zasugerowałam przytulenie Ali w takiej sytuacji to z radością zapytała czy idą następnego dnia do przedszkola :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jak miło że chcesz skomentować ten wpis :)