Dodawanie komentarzy nie gryzie ;)

22 lipca 2008

Ludzie często mówią...

Ludzie spotkani na ulicy mówią często coś w stylu: "O, bliźniaki. To pewnie jak jedno rozrabia to drugie też." No więc.. nie. czasem rozrabiają obydwoje,ale na szczęście rzadko. Z reguły mają "trudniejsze dni" na zmianę- jedno jest znośne, a drugie szaleje tak,ze mamy ochotę wystawić za okno ;p. Niestety dni kiedy obydwoje są grzeczni zdarzają się tylko czasem (najgrzeczniejsi są na placach zabaw;). Dziś jest jeden z lepszych dni, co wybitnie wpływa na moje samopoczucie ;)

A z innej beczki- jakiś czas temu stworzyłyśmy z Amelką budowlę z piachu (widoczna obok ;). Budowanie zaczęło się od "krainy zielonych pagórków" (Miś Fantazy zainspirował dzieci), następnie doszedł zamek, wieża Prospera (tak,to to ze schodkami;), drzwi dla króla,królowej,królewny.... Obok rzeczka płynie i nawet mostek ma :)
Dawno nie budowałam z piasku,ale polecam każdemu- nie ma to jak rozwijanie fantazji ;)

2 komentarze:

  1. Miś Fantazy jest mi wprawdzie kompletnie obcy, ale budowla fajna:) Też lubię budować z piasku!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ostatnio też łapię wprawę w budowaniu. człowiek zupełnie legalnie cofa się w rozwoju... Podoba mi się to :D

    OdpowiedzUsuń

Jak miło że chcesz skomentować ten wpis :)