Dodawanie komentarzy nie gryzie ;)

17 lipca 2008

Na początek

Życie z bliźniakami bywa: zabawne, ciężkie, męczące, przyjemne... Nie bywa: nudne ;)
W związku z powyższym (i nie tylko) założyliśmy tego właśnie bloga :)
jako, że tytuł bloga zobowiązuje to będzie tu dużo dzieciowych powiedzonek, zdarzeń z życia Amelki i Patryka itp.
Zaczynamy od ostatnich powiedzonek:

Amelka:
- W kołysance jest tekst "zaśnij dziecinko,zaśnij i ty". Amelce nie podoba się ta wersja i uznała: "Czemu śpiewają zaśnij dziewczynko,zaśnij i ty? Powinni zaśpiewać zaśnij dziewczynko zaśnij i Patyś".
- Mówię do dzieci: "Jak pójdziecie do przedszkola, to ja będę się chyba strasznie nudzić bez Was" A Amelka na to: "Nie martw się, będziemy Cię odwiedzać"

Patryk:
- Przegląda się przed wyjściem z domu w lustrze i mówi: "Ale jestem ładny" Po czym rozchylając ramonę dodaje "Ale chciałem koszulkę od cioci Luki!".
- Skacze po mnie, dusi mnie itp., więc mówię: "Czemu mnie dusisz?" Na co mój paskudny synek: "Bo jesteś stara"

Dziecięca szczerość nie zna granic ;)

12 komentarzy:

  1. No dobra to teraz będę miała gdzie poczytać co mnie czeka :) Tylko, że mnie na szczęście w liczbie pojedynczej :D Pozdrowienia dla całej czwórki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Uchachana po łokcie!
    Będzie gdzie wpadać, by poprawić sobie humor lub dowiedzieć sie, co też małe szkraby znowu zmajstrowały... :p

    OdpowiedzUsuń
  3. Niniejszym poczułam się "oficjalnym użytkownikiem bloga" ;-) Cudnie, że wreszcie na to wpadliście:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wpadliście tzn. dzisiaj założyłem i Agnieszkę przed faktem dokonanym postawiłem wysyłając jej zaproszenie do współtworzenia bloga... ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. jak opowiedziałam Agnieszce o tym, ze na bloggerze można zrobić bloga prywatnego, którego mogą czytać tylko zaproszone osoby i ona bardzo się tym zainteresowała, to poczułam od razu, ze tak to się skończy :D
    powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A to nie ja , tylko Tomek. Bez konsultacji ze mną.
    Czytaj cudze komentarze ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. A dzieci jak widzą bloga wołają "to my" :)

    OdpowiedzUsuń
  8. I teraz będą się przechwalać w przedszkolu, że mają bloga :P

    OdpowiedzUsuń
  9. moje dziecko zawołało że Patryk i Amelka...

    OdpowiedzUsuń
  10. byłam i czytałam:)

    Vamparine

    www.krewniacy.pl
    www.sklep.krewniacy.pl

    OdpowiedzUsuń

Jak miło że chcesz skomentować ten wpis :)